To projekt rozpoczęty w 2018 roku jako kampania promocyjna miasta, której celem jest popularyzacja Gorzowa Wielkopolskiego w Polsce i na świecie. Pomysłodawcą kampanii jest Urząd Miasta Gorzowa, a pierwszymi Ambasadorami było 16 osób. Są wśród nich muzycy (Edward Dembicki i Manuel Dembicki, Dawid Kwiatkowski), sportowcy (Bartosz Zmarzlik) czy aktorzy (Cezary Żołyński). Stali się swoistymi Ambasadorami naszego miasta w Polsce i na świecie. Urodzili się w Gorzowie bądź tu przybyli, a dzięki osiągniętym sukcesom swoim nazwiskiem i wizerunkiem kojarzeni są z naszym miastem. Kampanii towarzyszy specjalnie zaprojektowane logo. Gadżety z logo miejskim nosić może każdy i być z tego dumnym.
Torba z haftem, brelok, ręcznik czy koszulka polo z haftem GORZÓW #Stądjestem mogą być tym, co przypomina o tożsamości. Nośmy je zatem wszędzie, pokazując tym, że warto tu mieszkać. Lista Ambasadorów miasta cały czas wydłuża się. Każdy może dołożyć cegiełkę do popularyzacji Gorzowa.
W ramach kampanii GORZÓW #Stądjestem udało się w mieście zrealizować i wesprzeć wiele ciekawych projektów. Powstały również dwa murale w centrum miasta: z hasłem kampanii przy ul. Jagiełły oraz na zabytkowej kamienicy przy ul. Chrobrego 33 przedstawiający naszego prehistorycznego nosorożca „Stefanię”. Na bilbordach w całym mieście prezentowane były sylwetki Ambasadorów. Kampania miejska jest kontynuowana, a po torby, breloki, ręczniki, koszulki z logo GORZÓW #Stądjestem zapraszamy już do naszego sklepu.
https://ornamentali.pl/kategoria-produktu/gadzety-gorzowstadjestem/
Więcej na ten temat kampanii znajdziecie tutaj: https://encyklopedia.wimbp.gorzow.pl/g/gorzow_stad_jestem/gorzow_stad_jestem.html